Monday, June 25, 2007

Ladytron har fel

På radion spelas just nu Ladytrons gamla dänga seventeen. Där sjunger dom att "they only want you when you're 17, when you're 21 you're no fun". Jag är 21, det känns illavarslande. Betyder det kanske till och med att min prime time i livet är slut och att jag har passerat toppen?
Nej jag tror att jag har det bästa framför mej, och skitsamma om "dom" inte vill ha mej jag vet ju inte ens vilka "dom" är.

Och nu har det tagit så lång tid att skriva det här inlägget eftersom jag har filat på formuleringar och lagt till och tagit bort stycken massa sånt där så det har hunnit spelas tre eller fyra låtar till sen dom spelade låten inlägget handalr om.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vi är förbigångna... det svider.

8:01 PM  
Blogger Nicklas R said...

Men du kan ju åtminstoen glädja dej åt att du inte är 21 och no fun ;)

2:04 AM  

Post a Comment

<< Home