Monday, August 06, 2007

Borde sova men jag vill inte

Borde nog gå och lägga mej egentligen eftersom jag är trött och ska upp och jobba imrogon men jag har ingen lust att gå och lägga mej.

Discovery Channel avr av någon outgrundlig anlednign och filamde på statt igår. Hopaps jag inet fastnade på film för det vore ju galet jobbigt om hela världen såg på TV att jag var på den usla spelningen.

Lyssnade på Thw queen is dead när jag gjorde mat förut. Det är en väldigt bra skiva och en väldigt bra låt. Gillar textraderna "We can go for a walk where it's quiet and dry and talk about precious things". Vet inte varför jag gillar dom raderna men av någon anledning gör jag det. Kanske har jag en undermedveten längtan till tysta och torra platser eller nått.

Fast mest är jag nog bara lite uttråkad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home