Friday, August 24, 2007

Tiden är kommen

Så var det då dags, sista blogginlägget innan flyttlasset går. Klockan ringer tidigt imorgon bitti, för ju tidigare vi komer iväg desto bättre. Eller egentligen ringer inte klockan alls för den är nerpackad men jag kommer på något sätt bli väckt tidigt.
Det ska bli kul att flytta.
Jag har säkert nämnt det tidigare men det blev en hel del packning, mina filmer tar bara dom upp två hela flyttlådor. Mina t-shirts fyllde en resväska, vilket kan jämföras med övriga kläder som rymdes i en bag.
Ska han inte gnälla något på att han inte har internet? Tänker säkert någon av er nu. Jo då det ska jag, närmare bestämt nu.
Det här är alltså sista kvällen på flera veckor jag använder internet, från och med nu och en tid framåt kommer jag endast kunna använda internet på skolan. Det här är antagligen också sista gången på flera veckor jag är inloggad på msn, ni får försöka att inte sakna mej allt för mycket men skulle saknaden bli för svår, då vet ni vart jag finns.
Blogga kommer jag göra, inte lika ofta som nu men det kommer åtminstone inte vara helt dött. När jag kommer åt en dator med internet nästa gång vet jag inte men vi får väl hoppas att det inte dröjer allt för länge.
Det kommer bli några tuffa veckor men man kan väl inte göra annat än att försöka stå ut.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

JAG KOMMER SAKNA DIG NICKLAS! Lycka till i Hultsfred. :)

5:55 PM  

Post a Comment

<< Home