Friday, November 30, 2007

Fy för grannar part 2

Minna grannat måste tycka det är sjukt roligt att störa mej med diverse oljud. Förra fredagen hade vi ju metalincidenten och idag var det nån jävel började borra när klockan var nio. Jag sover när klockan är nio på morgonen så jag blev naturligtvis väckt av det där satans borrandet.
Jag tycker faktiskt att om man nu absolut måste borra så kan man vänta med att borra tills klockan är tio åtminstone (fast dte grymmaste vore ju om folk inte borrade alls för det är ett galet störigt ljud).

Och precis nä jag skrev det här började den jäveln borra igen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

du låter som en fyrkantig, gnällig och tråkig granne

8:34 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det är jag nog inte, men jag gillar inte att bli väckt vråltidigt av borroljud

10:54 PM  

Post a Comment

<< Home