Saturday, November 10, 2007

Några trevliga inköp

Sitter på BBS (skolan) nu. Tentan gick så där, det var nästan bara frågor på det jag trodde var mindre viktigt och därför hade pluggat lite mindre. Men blir det inte godkänt kan jag ju göra om tentan så det är ju lugnt liksom.

Blev hur som helst klar rätt tidigt och visste inte riktigt vad jag skulle göra med tiden. Hamnade på något vänster i en skivbutik och jo jag kom ut med några skivor i handen. Det blev Babyshambles nya, Hello Saferides trevliga would you let me this EP 10 times a day och Pulps klassiker different class. Det kändes som jag behövde dom.

Väntar på att föreläsningen till nästa delkurs ska börja. Passade på att beställa dom böckerna när jag ändå sitter här. Jag har typ tråkigt.

Återkommer när jag kommer hem framemot kvällen, då ska ni få veta vad jag tyckte om Quentin Tarantinos Death Proof.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag vill ha annikas skivor! det här går inte längre! aah!

5:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

träffade du Påsen?

7:41 PM  
Blogger Nicklas R said...

Emma: Du får se till att skaffa dom, dom är ju rätt nödvändiga liksom

Gunnar: Nej det gjorde jag inte. Han är ju tecknad

9:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag ska. Snart jul! Mitt cd-ställ är fullt... :(

9:17 PM  

Post a Comment

<< Home