Friday, May 16, 2008

Just idag hatar jag marschorkestrar

Har jag nånsin berättat hur mycket jag hatar marschorkestrar? Antagligen inte för jag brukar inte hata sådana men idag gör jag det. Det satt nämligen en sådan orkester och spelade utanför konsum idag så det var sjukt krångligt att komma fram, man fick liksom gå i sicksack mellan allt folk (företrädesvis pensionärer) som hade samlats runt om. Dessutom var så klart vagnen med tyska delikateser och klädförsäljaren och alla andra som tar upp plats i centrum på fredagar där vilket gjorde det hela ännu krångligare. Jag blev rätt sur på marschorkestern då, ska dom absolut spela kan dom väl åtminstone hålla sej undan lite så man kan ta sej fram när man ska in och handla.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tyska delikatesser? :D

6:13 PM  
Blogger Nicklas R said...

Ja varje fredag står det en liten vagn och säljer det på gågatan i centrum. Tänk så mycket spännande man kan se i Hultsfred

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

herre min skapare, det måste jag ju se!

10:32 PM  
Blogger Nicklas R said...

Du är välkommen ner någon fredag så kan jag visa den för dej

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home