Thursday, July 17, 2008

Det känns lite ledsamt

Det kändes nästan lite sorgligt när jag stängde av och tog ur simkortet ur vad om till idag var min telefon men som i ett slag förvandlades till min gamla telefon. Den har varit en kär följeslagare och vi har varit med om mycket tillsammans så att stänga av den och veta att det sannolikt var sista gången man stängde av den var så klart inte helt lätt, lite som att säga farväl till en gammal vän. Fast jag har några bilder i den som jag skulle vilja spara så kanske kommer den slås på ännu en gång, kanske kommer jag ännu en gång få höra den sms-signal som så många gånger påmint mej om vilka fantastiska vänner jag har.
Den har som sagt varit med mej genom mycket och det har varit en fantastiskt bra telefon, vi får hoppas att den nya tjänar mej lika väl.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home