Wednesday, July 16, 2008

Telefon och festivalbiljetter

Morsan och farsan kom hem förut. Men det gjrode inte så mycket för nästan dte första som hände då var att vi gick upp till stan och jag fick en ny telefon (ja fick, jag är bortskämd). Varför jag fick det vet jag inte riktigt men mrosan tyckte väl jag behövde det eller nått. En Sony Ericsson W890 blev det. En liten tunn sak med sjukt mycket funktioner i, den är fin. Det trodde jag inte imorse när jag vakande att jag skulle få mej en ny telefon, men det fick jag. Och om någon skulle vara orolig så har jag inte bytt nummer, det är bara att ringa och skicka sms precis som vanligt.
Har även köpt mej en puttebiljett idag så nu är både biljetten till Putte och biljetten till way out west köpta. Det känns skönt. Var upp till morsans jobb för en stund sen och skrev ut dom också så allt med det är fixat, nu återstår bara att peppa tills festivalerna börjar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home