Thursday, July 03, 2008

Nytt schema

Kom precis hit till Karlskoga och bland det första jag såg när jag satte mej här (ville typ kolla mejlen efterosm jag inte gjort det under dan därför satte jag mej här nästa ndirekt) var att Putte i Parken har ändrat om lite i spelschemat. I stort sett tycker ja gdet ser bra ut (krocken mellan Hästpojken och Florence Valentin är tillexempel borta) men jag har en väldigt stor anmärkning. Markus Krunegård kommer spela redan 15.00 på fredagen, det är en smärre katastrof. Varför är detta en katastrof? Annika Norlin är sommarpratare den dagen och det måste man ju bara lyssna på och det är slut halv tre så alltså riskerar man att missa början av Markus Krunegård.
Det är fruktansvärt.
Vill ni se hela det nya spelschemat kan ni titta här (klicka på spelschema).

Och nu blev maten klar så jag ska äta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home