Monday, November 10, 2008

Framöver är det mycket skoljobb men nu ska jag ta igen mej

På grund av det tidigare nämnda internethaveriet (okej, haveri kanske är ett lite väl kraftfullt uttryck men jag kände för att använda ordet haveri, man får liksom inte anledning att använda det ordet så ofta) blev det lite senare än vad det var tänkt men nu är det nog ändå läggdags igen.
Inatt kommer jag inte sova tolv timmar för imorgon ringer klockan och det är dags för skolarbete igen. Kommer ha helt galet mycket att göra under resten av den här terminen så det gäller att arbeta när man ska arbeta.
Exakt hur mycket helt galet mycket är tänker jag inte tala om för då skulle ni bara svimma och det vore ju lite onödigt, men jag kan avslöja så mycket som att utöver dom två kurser jag läser nu kommer det tillkomma en b-uppsats och då kommer jag sammanlagt läsa mer än helfart under resten av terminen. Det blir hårda bud men ger man sej bara dän på att klara det ska det nog gå bra. Jag är ju trots allt rätt duktig.
Hoppas det blir en bra dag imorgon, det vore trevligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home