Wednesday, December 17, 2008

Between intervjuer

Är typ mitemellan intervjuer nu. Blev klar med en för några minuter sen och ska göra en till om typ en kvart. Och så ytterliagre en frammåt sextiden. Och då gjorde jag även en lite tidiagre i eftermiddags. Så det är fullt upp nu under eftermiddagen. Dock kände jag mej tvungen att kolla mejlen och blogga lite nu när jag hade en lucka, man måste ju passa på liksom.
Har fått fram en del bra i intervjuerna faktiskt, tycker mej redan se vissa mönster även om den riktiga analysen så klart får vänta tills jag har genomfört dom intervjuer jag ska göra.
Fast nu när jag har så fullt upp med intervjuerna under eftermiddagen, när ska jag hinna diska? Och laga mat? Jag kommer nog på någon smart lösning där, jag är ju expert på smarta lösningar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home