Thursday, December 25, 2008

Ingen fest för Nicklas idag

Juldagen är ju ofta en festdag. Speciellt när man, som jag, är utflyttad och återvänder till sin gamla hemstad över jul, hemvändarkväll brukar det ibland kallas. Jag ska dock inte festa något i år. Jag har helt enkelt inte tid. För att hinna med allt skoljobb jag har att göra har jag inte tid att vara bakfull och trött imorrn.
Visst hade det nog varit kul att festa men nu är det som det är och jag måste prioritera skoljobbet, och då har jag inte tid att festa idag. Så enkelt är det.
Jag hade kunnat festa om jag verkligen hade velat men då skulle jag få avstå festande på nyår istället och det vill jag inte så, som sagt, ingen fest idag helt enkelt.

Nu ska jag stänga av här och se om jag orkar läsa lite skolbok. Orkar jag inte det vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kanske sätter jag mej och lyssnar på någon av skivorna jag fick igår.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home