Monday, January 26, 2009

Godkänd uppsats, yay

Såg precis att resultatet för uppsatsen hade kommit. Den blev godkänd. Det känns sjukt skönt. Ska nog fira det lite på något sätt imorrn (för nu är det liet sent och så för det känns det som).
Riktigt härligt att jag fick godkänt på den.
Det jag nästan är mest nöjd/stolt över med det hela är att jag läst annat vid sidan av uppsatsen och lyckats prestera bra i båda. Alla andra i klassen har ju i skoljobbsväg ”bara” haft uppsatsen att tänka på. Plus att alla andra skrivit i grupp (jag glömde ju fixa in mej i någon grupp i höstas och så blev det aldrig av att jag hittade någon grupp att joina och ja ni vet hur det kan bli ibland). Det sätter min prestation i lite perspektiv tycker jag.
Jag är grym.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

grattis!

8:49 PM  
Blogger Nicklas R said...

Tack

10:48 PM  

Post a Comment

<< Home