Tuesday, January 20, 2009

Ingen jättekul bokning

Såg att The Killers är klara för Hultsfred. Har inte riktigt fattat grejen med The Killers, det är liksom vanlig småtrist amerikansk mainstreamrock i mina öron, så det är ingen bokning jag tycker är särskilt kul egentligen. Men dom kommer säkert sälja en del biljetter till festivalen vilket väl får ses som positivt.
Och, bör tilläggas, hellre The Killers än någon genomhemsk hårdrock.

Känns förresten som att dom kan bli årets rage against the machine. Alla tycker det är en kanonbokning utom jag som tycker man borde lagt pengarna på något roligare.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj oj, Killers som är så bra! :D

9:32 AM  
Blogger Nicklas R said...

Jag håller inte riktigt med. Jag har som sagt inte riktigt fattat grejen med dom.
Fast så länge det inte dyker upp massa hårdrock får man ju vara nöjd :)

1:11 PM  

Post a Comment

<< Home