Monday, January 19, 2009

Tidigt uppstigning måndag

Ska alltså ner till Kalmar igen en sväng imorrn. Lite upprop och grejer. Halv nio ska jag vara där så jag får ta tåget som går härifrån 06.18 för att hinna ner i tid, det betyder att jag får gå upp vid fem. Härligt.
Således ska jag alltså gå och lägga mej nu så jag får några timmars sömn i alla fall. Det blir jobbigt att gå upp så tidigt men efter imorrn kan jag äntligen ta ledigt några dar. Det ska bli riktigt gött.
Ska för övrigt hämta ut nyckeln till lägenheten när jag är där nere, är lika bra att få det gjort när jag ändå är där liksom.
Men sova var det jag skulle göra ja. På återhörande imorrn (vilket antingen blir sjukt tidigt imorrn bitti eller när jag återväder från Kalmar, får se vad som hinns och orkas med liksom).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home