Tuesday, January 20, 2009

Nu: Sova tills jag vaknar

Ska gå och lägga mej nu. Det ska bli skönt. Har varit en lång dag detta, känns definitivt inte som att det var imorse jag traskade bort till stationen och satte mej på tåget till Kalmar. Jag är trött.
Och imorgon är jag ju då ledig, det ska också bli galet skönt, har ju bara varit ledig typ 3-4 dagar sen mitten av november (och dom dagarna har jag ju ändå inte riktigt kunnat slappna av eftersom det har legat en del tankar på skolarbete och sånt ändå) så dom här lediga dagarna som kommer nu är efterlängtade och välbehövda. Därmed ska jag också ta sovmorgon imorrn, ingen klocka på ringning, telefonen avstängd och så bara sova tills jag vaknar. Ska bli så sjukt gött. Ska bli intresant att se hur länge jag sover också, misstänker liksom att jag har en del sömn att ta igen och så från dom här senaste veckorna. Det ska, som sagt, bli härligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home