Thursday, January 08, 2009

Kvar i skolan

Är fortfarande på skolan, mitt tåg går ju inte förrän vid kvart i fem. Handledningen är dock avklarad, den var klar lite efter två redan. Den innebar både ris och ros på det jag lyckats få till hitills och ja det var väl som väntat ungefär. Uppsatsen ska ju dock vara inne på måndag och jag har en del kvar att göra så man kan lugnt säga att jag kommer ha fullt upp dom närmsta dagarna. Men vi får tro och hoppas att det går bra.
På tal om att gå bra såg jag att jag hade fått feedback och resultat på senaste uppgiften i företagsetik nu. Det hade ännu en gång gått väldigt bra, drog in det nästa högsta betyget. Tänk ändå om det gick så bra i alla kurser.

Hur som helst. Ska inte sitta kvar här jättelänge till utan jag tänkte gå vid halv fyra någon gång. Ska hämta ut min klocka som jag lämnade in hos urmakarn för batteribyte i förmiddags och så behöver jag nog äta något (är galet hungrig) och lite så där.
Det skoljobb jag har sysselsatt mej med under dagen har flutit på helt okej. Är väl inte färdigt (vilket hade varit optimalt) men det bör inte ta särskilt lång tid att hinna klart med det om jag sätter mej en stund när jag kommer hem.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home