Thursday, January 08, 2009

Lite gnäll och lite annat

Nu ska jag gnälla lite.
Jag har fått en blås på insidan av underläppen. Det är irriterande. Tyck synd om mej!
Så. Nu har jag nog gnällt färdigt för den här gången.

Imorrn ska jag åka lite tåg igen. Ska ner till Kalmar på handledning på uppsatsen. Känns i ärlighetens namn lite ovärt eftersom sjävla handledningen inte kommer ta mer än max en halvtimme och själva resan ner till Kalmar tar ungefär en och en halv timme (och så lika lång restid tillbaka så klart), men det är ju som det är. Då känns det nästan drygare att det enda tåg jag kan ta ner för att hinna i tid är framme mer än två timmar innan jag behöver vara där och att det tåg jag sannolikt kommer få ta hem avgår först dryga två timmar innan handledningen är klar (det går ett lite tidigare men det kommer jag antagligen inte hinna med). Men jag får väl försöka hitta något vettigt att använda tiden till.
Men nu är det allt bäst jag går och lägger mej, tåget ner går en minut i tio imorrn och jag tänkte försöka hinna ner till konsum och köpa mjölk innan jag äter frukost.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home