Tuesday, January 27, 2009

Lite om vad som ska göras imorrn och vad jag ska göra just nu

Ska nog gå och lägga mej nu, har en del att göra och så imorrn. Ska ner till stan en sväng och uträtta några ärenden och så ska jag försöka fixa till det sista här i lägenheten och lite så där så det är en del att göra helt enkelt. Morsan och farsan åker imorrn också så en del av dan går väl åt till att ställa rätt saker som jag nog helst vill ha på andra ställen än där mor och far placerat dom, fast det är inte så mycket sånt ändå utan det mesta står bra där det står.
Lite affischer och så där ska sättas upp också så klart, blir så kalt på väggarna annars (kändes sjukt tomt i lägenheten i Hutlsfred efter att jag hade tagit ner allt från väggarna).

Men det blir som sagt imorgon. Nu ska jag sova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home