Thursday, January 01, 2009

Två uppvaknanden

2009 började med sovmorgon. Vaknade och gick upp för ungefär en timme sen. Eller ska man vara riktigt petig så vaknade jag första gången lite efter sju imorse. Vaknade då på Nilssons soffa och upptäckte att jag hade råkat somna där. Måste ha sovit ganska djupt för när jag tog upp telefonen märkte jag att jag hade fem missade samtal, och då hade jag ändå haft telefonen i fickan (med vibratorsignalen på så klart).
Nåväl, jag noterade att typ alla andra hade hunnit dra medan jag sov så efter att inte ha lyckats med att somna om bestämde jag mej för att dra hem jag också. Fick vänta typ en halvtimme på busshållplatsen (det var nästan olidligt kallt att sitta där och vänta) men strax efter nio satte jag mej på bussen mot Karlskoga. Så var jag hemma här lite efter halv tio och eftersom jag var ganska trött gick jag och la mej för att sova en stund och klev alltså upp för ungefär en timme sen.

Festen igår var trevlig och så mycket mer än så finns nog egentligen inte att säga om den. Det var fest helt enkelt.

Hur mår jag idag då? Har lite huvudvärk och är ganska trött men förutom det mår jag helt okej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home