Wednesday, March 18, 2009

Det tog tid

Blev precis klar med skolarbetet för dagen. Det drog ut lite på tiden kan man säga (och fick mej att missa popcirkus, snyft) men skönt att dte är klart. Men den där observationen att det kändes lite som sista uppsatsveckorna all over again var förresten inte helt felaktig, det blev liet flashbacks under kvällen nu när man satt och skrev (även om jag måste säga att jag tycker jag hade bättre flyt när jag skrev uppsatsen). P åtal om det är det sjukt skönt att inte ha någon uppsats den här terminen, jag är osäker på om jag skulle överleva det.
Som det kanske märks på det här inlägget är jag inte helt fräsch i skallen. Men det är lätt hänt när man har suttit och skrivit hela dan, och då är det ju dessutom tillåtet att vara lite tankspirdd, okoncnetrerad och så vidare. En förmildrandeo mständighet skulle man nog kunna kalla det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home