Tuesday, March 17, 2009

Känns som ett misstag

Såg också att Bofors bestämt sej för att inte förlänga med Johan Bülow, nu vet jag ju inte hur förhandlingarna sett ut men rent spontant tycker jag det känns som ett misstag. Visst nu har jag knappt sett ngåra matcher dom senaste säsongerna så jag kan inte uttala mej stensäkert men vad jag förstått från media och liknande har Bülow varit viktig för laget, inte minst vid sidan av isen.
Så som sagt det känns som man gör ett misstag när man inte förlänger med honom. Men vi får väl hoppas att man har någon form av plan och att man inte bara gör sej av med spelare utan att ha fullgoda ersättare på gång. Man kan ju dock undra vad som hände med snacket att man i första hand ville behålla det lag man har, att börja göra sej av med spelare när ett par redan har lämnat av andra skäl ligger ju knappast i linje med det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home