Tuesday, March 17, 2009

Skolan och banken på samma dag

Kom precis hem från skolan, eller från banken egentligen för jag passade på att hoppa in där och fixa med utbetalningen från eon när jag ändå åkte igenom stan. Så nu har jag 1176 fräscha kronor på kontot, man blir ju lite sugen på att spendera alltså.
Att jag har kommit hem betyder dock inte att jag är ledig utan jag ska arbeta med en inlämningsuppgift som ska vara klar imorrn. Ska förhoppningsvis inte gå allt för tungt även om jag känner mej lite småsliten och så där som man gör när man precis kommit hem.
Sjukt jobbigt att gå upp imorse. Var galet trött när jag klev upp och frotsatte vara det hela förmiddagen. Och jo då, visst höll jag på att somna i skolan. Men det är sånt som händer när man har föreläsningar så tidigt.
Jag har förresten märkt att en fördel med att det nästan alltid blåser här (och idag lite mer än vanligt till och med) är att om håret ser lite jävligt ut en dag kan man alltid skylla på vinden. Det är ju perfekt eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home