Thursday, March 19, 2009

Helt otroligt och bostongurka

Det är helt jävla otroligt. Skrev ju igår att det vroe gött att vakna typ en minut innan klockan ringde så man slapp bli väckt och så vidare men att det inte skulle hända. Så vad fan händer? Jag vakande till imorse, tittade på klockan för att seom det var någon idé att vända på sej och somna om igen och ser att det är en minut kvar tills klockan skulle ringa. Helt fucking otroligt, sånt händer ju liksom bara inte.

Sen gick jag hur som helst upp och skulle äta frukost men upptäcker att jag har glömt att köpa flingor så jag har ingen frukostmat hemma. Det fick med andra ord bli lite improvisation, några skedar bostongurka fick närmare bestämt bli frukost idag. Det var inget jättebra val kan jag säga, bostongurka till frukost är absolut ingenting jag rekomenderar. Utan att överdriva kan man säga att det smakade inget vidare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home