Thursday, March 19, 2009

Typiskt att var just idag

Har varit kanonväder idag, lite synd eftersom jag ahr suttit med nedfällda persienner och hållit på med skoljobb hela dan (när jag sitter vid datorn ch arbetar måste jag har persiennerna nere om det är soligt för annars ser jag ingenting typ). Men kanonväder har det som sagt varit ändå, över 30 grader viade termometern ett tag mitt på dan. Visserligen var dte inte riktigt så varmt utan dte var bara för att solen låg på mot väggen och ja ni vet hur termometerar är när solen ligger på.
Men är det lika fint imorrn finns nog risken att jag flyttar ut en av mina vanliga stolar på uteplatsen och sätter mej där en stund, kanske för att plugga, kanske för att göra något annat, vi får väl se vad jag känner för i så fall liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home