Sunday, March 15, 2009

Godis under kvällen

Nog somande jag till en stund (dock lite senare n jag hade trott, men det är oviktigt) fast jag är trött ändå. Förutom det har jag även ätit godis under kvällen. Nämnde ju igår att jag skulle belöna mej själv på något sätt för att jag hade tippat rätt och då fick det bli lite godis. Hade en tanke på ett tag att jag skulle ta den halvflaska med mousserande jag har liggande i kylen men jag råkade glömma bort det och sen orkade jag inte riktigt så det får bli någon annan gång.
Det slog mej förresten förut (eller egentligen igår) att Fredrik Kempe ser oerhört stel och konstig, nästan lite retarderad, ut när han ler. Det syns speciellt tydligt när han blir inzoomad och ska vinka till kameran när han presenetras som låtskrivare, så tånk på det om ni råkar se någon repris eller så av melodifestivalen, det ser fantastiskt roligt ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home