Wednesday, March 25, 2009

Märkte inte att det ringde

Tydligen har morsan försökt ringa mej två gånger under eftermiddagen. Ena gången kan jag förstå om jag missade det för då hade jag råkat somna i soffan (även om jag vanligtvis bruakr vakna av telefonen) men första gången satt jag vid brodet och åt så då brode jag ju ha märkt det.
Men jag funderar på om det kan vara så att telefonen fick någon sorts cp-ryck för när jag skulle ringa mobilsvaret för att lyssna på meddelandet som jag tydligen hade fått där så gick det inte först, och dte gick inte att ansluta handsfreen ordentligt heller. Sen satrtade jag om telefonen och då funakde det så känslan är ju att den fick någon sorts cp-ryck som sagt. Hoppas det bara var något tillfälligt för det vore ju galet drygt om telefonen gick sönder.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home