Friday, March 06, 2009

Skola och handlande

Är nu hemma efter att ha varit i skolan under dagen. Kom hem för typ tio minuter sen. Känner mej lite seg och sliten.
Passade på att handla på coop nere på giraffen när jag åkte hem så nu har jag allt handlat till helgens matlagning. Lite synd bara att allt säljs i så sjukt stora förpackningar, det kommer ju liksom sluta med att man får slänga det mesta för att man inte använder upp det innan det står och blir dåligt.
Satte mej mest här för att kolla mejlen om jag ska vara ärlig. Nu ska jag ngo faktiskt ta och slå på någon bra skiva, sätta mej i soffan oc hlsäa tidningen och bara ta det lugnt en stund innan jag typ diskar och börjar fundera på vad jag ska äta för något idag och allt sånt. Känns som jag behöver slappna av en stund liksom. Jag är trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home