Monday, April 20, 2009

Blev lite sent idag

Är nu äntligen hemma och ar fått i mej lite mat. Var inte hemma från skolan förrän lite efter sju och då var jag galet hungrig så det fick bli mat direkt. Pizza blev det faktiskt, kände mej liksom inte helsugen på att ställa mej och börja fixa med mat när jag kom hem så pass sent.
Känner mej väl lite småseg så där som man brukar när man kommer hem från skolan och precis har ätit men jag hade blivit förvånad om jag inte hade varit det.

Nu ska jag strax titta på första avsnittet av inför esc. På pappret verkar årets panel i ärlighetens namn vara den sämsta någonsin men man får väl ge panelen en chans innan man sågar den. Och oavsett om panelen är usel kommer man ju följa programmet ändå liksom. Återkommer senare ikväll med min dom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home