Friday, April 24, 2009

Hann inte rktigt klart

Har jobbat klart för idag nu. Han tyvärr inte riktigt klart men jag orkar inte sitta och skriva mer idag nu. Trodde jag skulle hinna klart idag faktiskt men det gjorde jag alltså inte. Sjävla grunduppgiften, att skriva en annonstext för en skiva, var inga problem med utan det gick galet lätt, visste liksom nästan instinktivt vad jag skulle skriva. Men i och med att sjävla reklamtexten kom nästan instinktivt kan jag ju liksom inte förklara riktigt hur jag resonerade och så vidare när jag skrev den.

Men på tal om något helt annat blev jag sjukt sur imorse. Blev liksom väckt vid halv åtta (skittidigt!) av att det var något som väsnades som fan på utsidan. Vet inte riktigt vad det var men det lät som någon form av motorredskap, lite som en gräsklippare fast med högre varvtal och högre ljudvolym. Jag fattar inte varför folk som använder sånna manicker alltid ska göra dte så tidigt på mornarna så man blir väckt. Fan dom kan väl göra det på typ eftermiddan istället. Och ska dom absolut börja arbeta tidigt på mornarna kan dom ju åtminstone börja på något ställe där dom inte stör så mycket.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home