Friday, April 10, 2009

Ikväll är det dags, jag är laddad

Så ikväll är det alltså dags för klubben igen. Måste säga att personalläget känns betydligt mer tillfredställande idag än det gjorde för en vecka sedan. Då hade jag ingen personal alls klar men nu behöver jag bara en person till och det borde ju gå att hitta liksom.
Jag känner mej laddad hur som helst och ska väl alldeles strax stänga av datorn och fixa lite grejer jag behöver fixa och så. Ska färdigställa spellistan till kvällen exempelvis (är ju jag som kommer ta hand om skivspelandet ikväll). Kan nog bli en jävligt grym spellista tror jag, i och med att dte var rätt länge sen nu kan jag ju liksom plocka det allra bästa från det jag lyssnat på under åren som gått sedan klubben las på is (och jo, det kommer nog bli en del Annika).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home