Saturday, April 11, 2009

Ovanligt utvilad

Kände mej faktiskt ovanligt utvilad när klockan ringde för nån timme sen. Skönt att vara det för en gångs skull, annars brukar man ju mest bara vara trött när klockan ringer. Eller klockan och klockan, jag hade telefonens alarm som väckarklocka så istället för någon jibbig signal fick jag vakna av att den började spela "Shoreline". Ett inte helt otrevligt sätt att bli väckt på faktiskt.
Ska som jag nämnt tidigare göra lite skoljobb idag så jag ska börja med det alldeles strax. Och så ska jag gå upp till wickan en sväng i eftermiddag och hämta mina skivor, orkade inte släpa hem dom igår utan dom fick ligga kvar över natten. Sen ska väl lite påskmiddag och sånt där klämmas in någongång under dan också antar jag. Det är väl ungefär så dagens planer ser ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home