Tuesday, April 14, 2009

Sjukt god rulltårta

Den där rulltårtan är riktigt jävla god alltså. Så där god att man nästan inte vill äta av drn för att man inte vill att den ska ta slut. Och jo, jag tog precis en bit det var drför jag kände mej tvungen att nämna den.

kvällen ha väl i stort sett avrit som jag trodde, lugn och vilsam med tv-tittande främsta aktivtet. Dock inte utan överraskningar. När jag som bäst låg på soffan och tittade på dh hörde jag hur det lät som om någon knackade och när jag tittade till stod det någon utanför uteplatsdörren. Visade sej att hon som std där skulle in och hälsa på en kompis som tydligen bor i huset och undrade om jag kunde släppa in henne i porten. Det kunde jag naturligtvis så då gjorde jag det. Inget superdramatsikt men lite oväntat så där.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home