Tuesday, May 19, 2009

Skivorna är hemma!

Skivorna är hemma! Det känns rätt underbart. Dessutom är frysen nu totalt full med matlådor och i skafferiet står ett helt gäng konserver. Och en stor förpackning Willysmakaroner. Willysmakaroner! Dom bästa makaronerna!
Förutom skivor och mat var det även med lite vin (det som Sugarplum lämnade kvar i logen), ett par stolar till uteplatsen (ihopfällbara om ni undrar hur dom kunde få med det i en bil) och lite annat jag inte lyckades få med mej när jag åkte ner förra veckan.

I övrigt har jag hållit på med skoljobb under dan men det har gått så där. Fast nu har jag i alal fall kommit igång lite grann med affärsplanen så man får väl se det som en början i alla fall. Museibesöket sköt jag dock upp till imorrn, passar bättre att ta det då.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home