Saturday, May 16, 2009

Just nu och lite om imorrn

Dags att sova. Som vanligt. Imorrn åker jag alltså till Hultsfred för lite festligheter, men jag åker inte förrän framemot eftermiddan så det kommer jag hinna blogga om imorrn.
Tyvärr kommer jag då missa ESC imorgon vilket känns trist, men jag kommer spela in det och ska titta på det när jag kommer hem på söndag så det får väl funka. Det största problemet blir nog att lyckas undvika att få reda på resultatet innan jag ser programmet, men jag ska göra mitt allra allra bästa för att lyckas. Jag tänker att om jag ser till att lyssna på musik på tåget tillbaka till Kalmar så jag inte hör ifall nån sitter och pratar om det och sen undviker att titta på löpsedlar och text-tv och att använda internet så där så borde det kunna gå (om någon däremot sätter sej mittemot eller så på tåget med en tidning kan det bli svårt, men låt oss hoppas att det inte blir så). Och som ni märker har jag funderat en hel del på det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home