Saturday, May 09, 2009

Rejäl sovmorgon

Blev en rejäl sovmorgon idag. Trodde klockan var runt lunch när jag klev upp men när jag tittade på klockan såg jag att hon var 14.45. Möjligtvis lite i senaste laget men å andra sidan var det nog sjukt välbehövligt efter gårdagen. Men det var skönt att verkligen få sova ut.
Som jag nämnde i nattens inlägg gick det så där rent publikmässigt igår men arrangemangsmässigt gick det utmärkt och både publik och band var nöjda med arrangemanget. Fem plus var omdömet från bandet på bemötande och service och allt sånt där. Kul tycker jag eftersom vi (jag) sätter lite av en ära i att artisterna som besöker oss ska vara nöjda med arrangemanget.
Ska som vanligt bege mej upp till Wickan en sväng i eftermiddag också för att hämta mina skivor. Hade så mycket annat att bära så jag orkade inte dra på dom inatt. Men dom öppnar in förrän klockan fem så jag åker väl upp dit om en timme eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home