Saturday, August 22, 2009

Borde nog fixat tågbiljett tidigare

Sitter och kollar upp tågbiljetter, tänkte ju åka tillbaka till Kalmar imorrn, men det var lättare sagt än gjort. Verkar vara en populär helg att åka tåg detta. Det enda som finns är förstaklassbiljetter för typ tusen spänn och uppåt och det känns väl lite onödigt dyrt kanske.
Men jag får fundera ett tag och i värsta fall får jag väl åka på måndag istället. Det känns lite smådrygt är klart, dels för att jag gärna skulle komma ner så fort som möjligt och dels för att det stället till en del i min pluggplanering och så där, men det är ju inte mycket att göra åt. Jag menar, att betala en tusenlapp eller mer för att åka ner känns ju inte som något särskilt lysande alternativ liksom.
Typiskt. Men jag får väl skylla mej själv som inte kollat upp det hela tidigare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home