Sunday, August 02, 2009

Dags att sova

Nu har jag uppdaterat mej lite och kommit ikapp med allt sånt som man kommit lite efter med under festivaldagarna. Känns bra. Men nu när jag gjort ska jag nog faktiskt gå och lägga mej, klockan börjar ju faktiskt bli ganska mycket.
Imorgon ska jag väl försöka sammanfatt festivalen lite grann och så tänkte jag försöka se till att börja på recensionerna av det jag såg och så där. På ett sätt har jag i och för sej redan börjat på dom eftersom jag vet vad jag tycker och så där om det jag såg men ja ni fattar vad jag menar.

När jag tog av mej skorna när jag kom hem och satte ner fötterna på stenplattorna på uteplatsen på baksidan blev det mörka fläckar där jag haft fötterna. Så kan det gå när man är på festival ochstår och går i skor hela dagen.

Dom senaste nätterna har jag faktiskt drömt om festivalen, vi får se om jag gör det inatt också.
Imrogon ska jag inte ha någon klocka ställd utan jag ska sova tills jag vaknar av mej själv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home