Wednesday, August 19, 2009

Festivaldiet

Medan jag var nere i Göteborg under helgen kan man nog säga att jag inte åt särskilt hälsosamt. Under fredagen åt jag exempelvis en hamburgare, en glass, en liten chokladbit och drack en burk och en halv flaska läsk på hela dagen. Och under lördagen var det ännu bättre, då drack jag den resterande halva flaska läsk när jag vaknade och senare på eftermiddagen/kvällen (runt klockan 19) åt jag en pastasallad och drack en läsk som kombinerad frukost, lunch och middag, och på natten när jag skulle gå ifrån festivalområdet drack jag även en halv flaska läsk (den andra halvan drack jag på söndag morgon, som någon sorts frukost).
Jag gissar att den dieten inte är något en dietist skulle rekomendera direkt. Fast jag får skylla på att man inte riktigt hann äta, det var liksom band hela tiden så man glömde/hann inte äta. Märkligt dock att man inte blev hungrigare än man blev, hade jag ätit så lite en vanlig dag hade jag typ dött av hunger och här gjorde man ju antagligen av med mer energi än vanligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home