Saturday, September 05, 2009

Ett tecken på en trist tv-kväll

I brist på något annat att se såg jag typ sista fjärdedelen av sveriges fotbollsmatch förut (när till och emd jag tittar på fotboll vet man att det övriga utbudet på tv är rätt kasst) och alltså shit, att det blir mål vid ett sådant där tillfälle finns ju bara inte. Det är ju så sjukt liksom. Jag satt liksom bara och skakade på huvudet för sånt där händer ju egentligen inte.
Fast man får väl vara glad att det inet var åt andra hållet, för även om jag inte är ett dugg intresserad av fotboll (som ni vet tycker jag fotboll är hyfsat aptrist) vill man ju ändå att det ska gå bra för sverige liksom.

I övrigt har jag inte mycket att förtälja. Blev makaroner och köttfärssås till mat och medan jag åt tittade jag på family guy. Det är väl ungefär det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home