Wednesday, September 09, 2009

Inga direkta fynd

Efter att ha under kvällen klickat omkring på myspace är resultatet att jag inte direkt hittat något nytt. Visst har jag lyssnat på en del musik jag inte hört tidiagre men det har mestadels varit låtar med artister jag känner till sedan tidigare men där jag av olika anledningar inte kommit mej för att lyssna in mej på deras senaste alster, inget liksom helt nytt om ni förstår hur jag menar.
Fast det kan i och för sej bero på att jag har rätt bra koll på den svenska popscenen för närvarande, visst finns det även svenska akter kvar att upptäcka men eftersom jag har rätt bra koll och känner till mycket av det som är värt att ha koll på blir det ju liksom svårare att hitta sprillans nya grejer. Dock är jag ju inte på något sätt begränsad till bara svenska band men av någon anledning blir det ju lätt så att man hamnar i Sverige tillslut ändå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home