Tuesday, December 29, 2009

Det bästa alernativet är att sova (plus en uppdatering om årets nyårsskiva)

Eftersom jag är lite smått uttråkad och ändå inte har något bättre för mej tänkte jag gå och lägga mej nu. Imorgon finns en risk att det blir lite si och så med skoljobbet, för det är nämligen som så att jag ska ut på lite äventyr imorgon. Jag tror inte riktigt att jag berättar mer än så just nu (jag gillar ju att vara lite mystisk och hemlig) utan jag lämnar er för tillfället i ovisshet om vad det är för äventyr.

På tal om något helt annat så är nyårsskivan så gott som klar, har låtordningen ganska klar för mej och så där även om någon liten ändring fortfarande är möjlig. Omslaget återstår att göra men det vet jag på ett ungefär hur det ska se ut, återstår dock att se om jag får ihop det på ett bra sätt eller om jag får tänka om.
Dessutom har jag påbörjat årsbästalistan för 2009 nu. Den kommer publiceras här någon gång på onsdag, precis som låtlistan till nyårsskivan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home