Sunday, December 06, 2009

Klantigt gjort

Hade tänkt lägga upp en bild (eller kanske till och med en liten film) på mitt julpynt nen uppenbarligne har jag råkat glömma kamerasladden i Karlskoga (klantigt) så dte blir inget av med det just nu. Men får bli när jag åker upp dit igen (nästa helg) så påminn mej då så jag inte glömmer bort det.

Men nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mej, är trött och så liksom. Imorrn tänkte jag ta ledigt hela dan, ta sovmorgon och sen inte göra så mycket på dan. En promenad bort till konsum eller ica för att se om dom har julmust på glasflaska (och i så fall köpa några flaskor) är nog dne mest avancerade aktivitet jag tänkt ägna mej åt imorgon. Förresten har jag namnsdag imorrn (eller rent tekniskt idag, 6/12), kom på det när dom pratade om att det är Finlands nationaldag på tv eftersom jag vet att det är då jag har namnsdag, så om ni vill kan ni ju gratulera och så kan vi låtsas att ni kom ihåg det utan att läsa det här först.
Men nu mina vänner ska dte bli skönt att sova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home