Thursday, January 28, 2010

Inte helt i min smak

Såg att Putte har släppt lite band under dagen. Nämligen följande: The Bloody Beetroots, D-A-D, Kite, Corroded, Satan Takes A Holiday.

Kite är kul, en kanonbokning rentav. I övrigt så, nej, inte alls grejer i min smak (och hej vad förvånade alla blev nu). Jag vet att smaken är olika och att jag nog är ganska mycket mer både indie och hipster än den genomsnittlige puttebesökaren och att det här släppet överlag inte alls är riktat mot mej men alltså (och det här ska läsas med ett visst mått av förtvivlan och uppgivenhet i rösten), D-A-D, varför då? Det är ju den typen av bokningar man brukar håna Sweden Rock för...
Men jag får väl se det positivt, nu får jag ju en anledning till att ta en vinpaus eller nåt under festivalen i sommar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home