Thursday, January 07, 2010

Nära ett uppfyllande

I förmiddags, precis innan jag började med skoljobbet, var jag nära att uppfylla mitt nyårslöfte att vinna svåraste nivån på röj minst en gång. Jag hade bara en ruta kvar att klicka på för att klara det. Jag hade två stycken att välja på, en som var en mina och en som hade inneburit seger. Det gick inte att säga vilken som var vilken, det kunde vara vilken av dom som helst som var segerrutan och vilken av dom som helst var minan. Jag var med andra ord tvungen att chansa, något annat val fanns inte då det som sagt inte på något sätt gick att dra några slutsatser om vart minan fanns. Så jag chansade. Och valde fel ruta. Det var fruktansvärt bittert, kan fortfarande inte riktigt släppa det.
Har aldrig varit så nära att klara svåraste nivån tidigare, men nästa gång jag är så nära klarar jag det. Så är det bara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home