Monday, January 18, 2010

Ny termin imorgon

Nu är det nog dags att sova. För även om jag är klar med det arbete jag har hållit på med på sistone så är det ingalunda så att det är ledighet som gäller. Imorgon ringer klockan igen och så är det dags att åka till skolan faktiskt, för första gången för min del sen i våras. Sen ska jag till skolan i stort sett varenda dag under veckan, först på fredag är det fritt i schemat. Sen kommer det rulla på under våren, har något i skolan varje vecka fram till slutet av mars. Så jag kommer ha det mer späckat i schemat än jag haft på länge känns det som.

För övrigt verkar det ha snöat under kvällen för när jag tittar ut genom fönstret är det helt plötsligt väldigt vitt på vägen utanför i jämförelse med hur det var förut. Märkligt att jag inte märkte det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home