Thursday, December 31, 2009

Lite statistik, 2009 års sista inlägg

Lite bloggstatistik för 2009:

Vid nyår förra året hade jag skrivit 3857 inlägg i denna blogg. Inklusive detta inlägg har jag nu skrivit 5930 inlägg. Jag har alltså skrivit 2073 inlägg i år, eller i snitt cirka 5,68 inlägg per dag.
Det ger att jag skrivit 199 fler inlägg än förra året samt 0,56 fler inlägg per dag än jag gjorde ifjol.

Jag har alltås hållit ett relativt furiöst tempo i mitt bloggande. Mycket av det jag skrivit är säkert rätt ovärt, antagligen till och med det mesta, men förhoppningsvis finns i alla fall något guldkorn bland den oerhörda mängden mer eller mindre ovärda inlägg.
Hur tempot blir 2010 får vi se, men rent spontant känns det som att årets tempo är svårslaget, bara att tangera det blir nog tillräckligt svårt, men vi får se helt enkelt. Kanske får jag skitmycket att skriva om udner året som kommer, det vet man aldrig förrän efteråt.

Men som jag sa i förra inlägget, gott nytt år! På återseende nästa år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home