Friday, January 01, 2010

Redan hemma

En ska som är lite pinsmat är att jag är hemma före morsan och farsan. Det finns dock en helt naturlig och mycket logisk förklaring till detta. Det kom några ungar eller nått och började ställa till oredea utanför festen (tror jag, jag satt inne och lyssnade på musik och hade det det allmänt gött) och Nilsson och några till började jaga efter dom och då typ tog festen slut (för er som var där, det var en rätt bra sammanfattnig va?) så vi fick åka därifrån. Och ja, nu är jag hemma. Men det har varit en trevlig kväll, maten på restaurangen smakade utmärkt och det var sjukt trevligt även när vi var i Degerfors. Nu sitter jag typ och lyssnar på massa bra musik och dricker must och det är också trevligt. Inte känner jag mej direkt alkoholpåverkad heller så förhoppningsvis blir morgondagens bakfylla rätt mild.
Funderar faktiskt på att gå och lägga mej nu, har ju ändå inget annat för mej och börjar bli lite trött och så.
Men som sagt, rätt pinsamt att jag är hemma före morsan och farsan, det finns ju egentligen inte på kartan liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home