Thursday, February 25, 2010

En lite tröst

Men mitt i allt sörjande över hockeyn kan vi ju i alla fall trösta oss med att slovakien kommer bli krossade av Kanada i semifinalen. Visserligen gillar man ju inte när det går bra för Kanada heller, men the lesser of two evils liksom.

Nu ska jag nog faktiskt sätta mej och läsa lite i det arbete jag ska ha läst till semimariet imorrn. Lika bra att få det gjort så man har lite tid att formulera relevanta synpunkter och frågor.
Såg förresten att Putte teasar om ett bandsläpp klockan 12. Ska bli itnressant att se vad det kan bli. Själv hopaps jag naturtligtvis på ett återförenat The Smiths och Annika gånger två (ska tydligen vara ett utländskt och två svenska namn) men det vet jag i och för sej på förhand att det inte kommer hända.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home