Thursday, February 18, 2010

Hockeynatt

Tänkte faktiskt titta på Tre Kronors premiärmatch i hockeyturneringen i OS (börjar 01.30). Kan verka lite dumt med tanke på att jag har föreläsning imorgon förmiddag, en föreläsning som är lite halvt obligatorisk eftersom det ska gås igenom lite grejer för den individuella uppgiften och lite sånt, men det känns som att hockeyn är lite av höjdpunkten på OS och då vill jag gärna se första matchen. Så får jag se till att ta mej upp ändå imorgon bitti, jag får ta smällen helt enkelt.
Sen har jag tänkt också att om jag blir väldigt trött och matchen är avgjord efter typ två perioder så kan jag gå och lägga mej innan matchen är slut, men tanken är väl att jag ska försöka se hela.
Men nu är det mindre än tio minuter kvar tills matchen börjar så jag ska väl börja avsluta här och förflytta mej till tv:n. På återseende imorgon!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home